The Pr Bureau

8 βήματα για την επικοινωνιακή διαχείριση μιας κρίσης

Τρίτη, 10 Ιούνιος 2014 15:01
  1. Ότι και εάν έχει συμβεί, μην κρυφτείτε περιμένοντας να περάσει η φουρτούνα. Βγείτε μπροστά και ενημερώστε για το συμβάν με απλά λόγια.
  2. Να θυμάστε ότι δεν είστε μόνος σας. Η επικοινωνία θέλει δύο.
  3. Αντιδράστε σε πραγματικό χρόνο. Αυτός που καθυστερεί είναι τελικά ο χαμένος!
  4. Ακούστε προσεκτικά αυτά που λέει η άλλη πλευρά.
  5. Μιλήστε με ειλικρίνεια. Σε δύσκολες στιγμές, είναι το ισχυρότερο όπλο.
  6. Ενημερώστε τους υπαλλήλους σας για το τι έχει συμβεί, και ζητήστε τους να μη συμμετέχουν σε φήμες παραπληροφόρησης.
  7. Ορίστε εξ αρχής ένα άτομο που θα έχει την ευθύνη επικοινωνίας με τα ΜΜΕ. Σ’ αυτές τις περιπτώσεις η πολυφωνία βλάπτει.
  8. Μην περιμένετε ότι θα ξεχαστούν όλα με ένα απλό συγνώμη. Παρουσιάστε ένα πλάνο ενεργειών και επανορθώστε άμεσα.

 Να θυμάστε ότι η κρίση κάποια στιγμή θα κοπάσει, αυτό που θα μείνει όμως, είναι ο τρόπος που την αντιμετωπίσατε.

 

Ελευθερία Φύγκα

Σύμβουλος Επικοινωνίας

 

 

 

email-icon-stwitteryoutube-icon-s

Είστε Εδώ: Τα Νέα μας 8 βήματα για την επικοινωνιακή διαχείριση μιας κρίσης
The PR Bureau

Σας ευχαριστούμε που συμπληρώσατε τα στοιχεία σας.

Πολύ σύντομα θα λάβετε στο email σας, το ebook της The PR Bureau