The Pr Bureau

Τα (+) στην επιλογή εξωτερικού Συμβούλου Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων

Πέμπτη, 28 Μάιος 2015 19:22

 

  1. Ένας εξωτερικός Σύμβουλος Επικοινωνίας & Δημοσίων Σχέσεων μπορεί να εργάζεται ταυτόχρονα για πολλούς και διαφορετικούς πελάτες από διάφορους κλάδους της αγοράς. Αυτό του δίνει το πλεονέκτημα της μεγάλης εμπειρίας και τεχνογνωσίας, και άρα μπορεί να δίνει λύσεις έξω από τα συνηθισμένα, μεταφέροντας την εμπειρία και τη τεχνογνωσία από τον έναν κλάδο της αγοράς στον άλλο.

  2. Διαθέτει φρέσκια ματιά και τη σωστή δοσολογία «κοντά και σε απόσταση» από τον μικρόκοσμο κάθε επιχείρησης. Αν και ο μόνιμος συνεργάτης μπορεί να διαθέτει μεγαλύτερη και βαθύτερη ενδεχομένως γνώση ενός κλάδου, ωστόσο στον σχεδιασμό ενός project, ο εξωτερικός σύμβουλος λειτουργεί με σφαιρική αντίληψη και περισσότερη σχετικά αυτονομία για την επίτευξη του τελικού στόχου.

  3. Βοηθά την επιχείρηση να επικοινωνήσει απευθείας με τα κοινά που την ενδιαφέρουν και να αναπτύξει ειδική σχέση με τον πελάτη/καταναλωτή, δημιουργώντας ποιοτικό, πρωτότυπο και στοχευμένο περιεχόμενο σε διάφορες μορφές και για διαφορετικά κανάλια, χωρίς να χρειαστεί η επιχείρηση να δεσμεύσει προσωπικό για την εργασία αυτή.

  4. Ως εξωτερικός συνεργάτης έχει μάθει να είναι ευέλικτος και να «κουμπώνει» τις υπηρεσίες του στις ανάγκες του πελάτη και του εκάστοτε project, και να συνεργάζεται αρμονικά με επαγγελματίες από όλους τους κλάδους της επικοινωνίας, της διαφήμισης και του marketing για την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη.

  5. Λόγω επαγγέλματος, ο Σύμβουλος Επικοινωνίας & Δημοσίων Σχέσεων διατηρεί γνωριμίες και επαφές με ανθρώπους των ΜΜΕ, πολύτιμες για την προβολή και προώθηση του brandname / μηνύματος της επιχείρησης σε μεγάλη κλίμακα.

  6. Διαθέτει μεγάλη εμπειρία στην επικοινωνιακή διαχείριση κρίσεων και έκτακτων συμβάντων και μπορεί να κινηθεί με ακρίβεια και ευελιξία στις πρώτες κρίσιμες ώρες, αποφεύγοντας απερίσκεπτα και βιαστικά λάθη.

  7. Χαμηλότερο συγκριτικά κόστος. Ο εξωτερικός σύμβουλος καλείται να αναλάβει συγκεκριμένο project με προσυμφωνημένη αμοιβή. Αποτελεί την ιδανική επιλογή για μικρομεσαίες και μεσαίες επιχειρήσεις με περιορισμένους πόρους και μέσα που δεν μπορούν να συντηρήσουν in-house τμήμα επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων.

Ελευθερία Φύγκα
Σύμβουλος Στρατηγικής Επικοινωνίας

 

 

 

email-icon-stwitteryoutube-icon-s

Είστε Εδώ: Τα Νέα μας Τα (+) στην επιλογή εξωτερικού Συμβούλου Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων
The PR Bureau

Σας ευχαριστούμε που συμπληρώσατε τα στοιχεία σας.

Πολύ σύντομα θα λάβετε στο email σας, το ebook της The PR Bureau