The Pr Bureau

7 tips για το πώς να κερδίσετε από την αρνητική δημοσιότητα στα social media

Κυριακή, 24 Μάρτιος 2013 20:31

Κάθε επιχείρηση με παρουσία στα social media, αναπόφευκτα, κάποια στιγμή θα έρθει αντιμέτωπη με το αρνητικό σχόλιο ενός δυσαρεστημένου πελάτη για τα προϊόντα, τις υπηρεσίες ή την εξυπηρέτηση των πελατών της.

Μάθετε πώς να διαχειριστείτε μία δύσκολη κατάσταση και βγείτε διπλά κερδισμένοι:

  1. Καταρχήν, μην κάνετε το λάθος που κάνουν όλοι: Να διαγράψετε μεμιάς από τον τοίχο σας το αρνητικό σχόλιο, προσποιούμενοι ότι δεν συμβαίνει τίποτα
     
  2. Δείξτε αληθινό ενδιαφέρον για τη δυσάρεστη εμπειρία του πελάτη
     
  3. Να είστε ειλικρινείς στην εξήγηση που θα του δώσετε
     
  4. Χρησιμοποιήστε το περιστατικό σαν μια καλή ευκαιρία για να αποδείξετε έμπρακτα στους πελάτες και Online φίλους σας, τη δέσμευσή σας στην εξυπηρέτηση των πελατών σας
     
  5. Προσπαθήστε να αντικαταστήσετε μία αρνητική εμπειρία με μία θετική: Εάν πρόκειται για ελαττωματικό προϊόν προσφερθείτε να το αντικαταστήσετε, ή προσφέρετε στον πελάτη μία σημαντική έκπτωση σε επόμενη αγορά του
     
  6. Ανάλογα με τη σοβαρότητα κάθε περιστατικού, η απάντηση θα πρέπει να δίνεται από τον υπεύθυνο του αρμόδιου τμήματος (πωλήσεις, εξυπηρέτηση πελατών, κα.)
     
  7. Ζητήστε από τον δυσαρεστημένο πελάτη να σας στείλει με email το τηλέφωνό του, και επικοινωνήστε άμεσα μαζί του για να διαλύσετε κάθε αρνητική εντύπωση


    Ελευθερία Φύγκα
    Corporate Communications & PR Strategist

     

 

 

 

email-icon-stwitteryoutube-icon-s

Είστε Εδώ: Τα Νέα μας 7 tips για το πώς να κερδίσετε από την αρνητική δημοσιότητα στα social media
The PR Bureau

Σας ευχαριστούμε που συμπληρώσατε τα στοιχεία σας.

Πολύ σύντομα θα λάβετε στο email σας, το ebook της The PR Bureau